torstai 3. huhtikuuta 2014

Mediajakson itsearviointi

Blogin kirjoittaminen on yleensä ollut mukavaa mutta joskus on tuntunut että ei jaksaisi tehdä blogia. Omastamielestäni paras kirjoitus oli oma uutinen, koska se onnistui hyvin ja sitä oli mukava kirjoittaa. Jäi siihenkin tietysti paranneltavaa. Olisin voinut panostaa enemmän 'Minä ja media' -tekstiin. Blogityöskentely oli todella mukavaa ja opin asioita hyvin blogin avulla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti